tisdag 11 december 2012

Födelsedag!


För precis ett år sen bestämde jag mig för att börja blogga om mitt stora bak och tårtdekoreringsintresse. Hade fått en massa påbackningar av mina vänner som absolut tyckte att jag skulle det. Så efter lite övertalning satte jag igång. Inte trodde jag att det skulle hålla i sig och att bloggen faktiskt blivit besökt av så många personer. Kul och helt oväntat. Jag som tidigare tyckte att bloggande mest var pinsamt (om man inte var riktigt "stor") och inget som alla skulle kunna syssla med har nu helt bytt åsikt. Alla kan göra det. Man måste inte ha flera tusen följare och en massa kommentarer på varje inlägg, även om kommentarerna är jätteroliga att få då det får en att vilja blogga och baka mer. Huvudsaken är att du tycker det är kul, och det gör jag!

Nu står jag här 1 år senare, med en blogg fylld med det mesta av det jag bakat under det gångna året. Det är en hel del som ni kan se. Jag har tappat tårtor, skrivit fel namn, gjort åtskilliga tårtbottnar som bara blivit pannkaka, smakat nya fyllningar, byggt mina första våningstårtor, slitit mitt hår, bakat så långt in på natten att klockan snarare blivit tidig  morgon, köpt prylar för många pengar och haft, förlåt uttrycket, jävligt roligt hela tiden! Och jag hoppas att ni som troget följer bloggen, gör sporadiska inhopp eller bara råkar hitta hit av en slump också tycker att det finns något att hämta här, vare sig det är inspiration, recept eller bara tidsfördriv.

Fortsätt kommentera och titta in här, det gör mig så glad!

Så vad ska kommande år bjuda på? Jo, jag tänkte fortsätta lägga upp mina favoritrecept (ni finner dom under fliken "Recept"), göra fler steg-för-steg beskrivningar, självklart lägga upp bilder på mina olika bakverk och fylla på listan med mina absoluta favoritbloggar, bland annat. Och så ska jag bli bättre på att uppdatera! Har just en massa tårtor som vill få en stund i rampljuset.

Och kanske det viktigaste, vad vill du läsa om? Hit me!

Stor kram till er alla!
/Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar