söndag 15 juli 2012

Lite nya tillskott till min samling

Jag hade beställt lite nya saker från Tårtkonst till mina kommande tårtor som jag ska baka i veckan innan vi åkte på semester. Fick en sms-avi när jag var i sommarstugan och det var såå jobbigt att inte kunna åka och hämta paketet bums! Men så kom vi hem igår och jag kunde äntligen åka och hämta mitt paket. Jag blir som ett barn på julafton trots att jag redan vet vad jag ska få.


Det jag beställde var lite nya bokstäver då jag ville ha ett nytt typsnitt, en frilling stick så att jag kan tunna ut blomblad snyggt, en silikonform med tillhörande utstickare för att göra blommor med, bladutstickare, babyblå pastafärg samt babyblå pulverfärg. Men så till det roliga: fick även med två presenter nämligen ett sett med utstickare och en silikonform, Ska bli kul att testa dessa!


Var på Ikea förra veckan och då passade jag även på att köpa deras tårtdekoreringsset.

Nu hoppas jag att sakerna jag köpt fungerar så bra som jag hoppas på. Resultaten kommer ni få se allt eftersom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar