söndag 29 januari 2012

Hembakat och biscotti


Har hittat min absoluta favorittidning, nämligen Hembakat. En jättemysig tidning med massor av bra recept, köksprylar och inspiration. Längtar redan tills nästa nummer kommer!

Tillsammans med tidningen passar på att njuta av mina två sorters biscotti jag bakade här i veckan. Hade en massa saffran hemma som jag köpte på mig i julas så det fick bli saffransbiscotti. Älskar smaken av saffran! När jag ändå var igång fick det även bli chokladbiscotti som jag hade chokladbitar (70 %) i. Kan aldrig bli för mycket choklad!

Apropå choklad, jag håller just nu på att baka en tårta till min lillasyster som fyllt år och ska snart ge mig ikast med chokladdekorationer till denna. Ska bli spännande och se om det blir bra. Bilder på resultatet kommer inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar